torsdag 18 april 2013

Yes, mina böcker kom precis

Ser fram emot att få dyka ned i en deckare, och i en bok om löpning. Passande att jag är ledig imorgon.Tack Magnus!
Ser fram emot att få sjunka ned i soffan och sängen på kvällskvisten för lättsam läsning. Först iväg för att hålla i andra kurstillfället på vardagslydnad fortsättning vilket jag ser fram emot. Hoppas regnet stillar sig något tills dess.

När det regnar så här pass mycket kan jag inte direkt påstå att mina hundar kommer springandes när jag glatt ropar "skaa vi gååå uut"...

Nej, Puzzel gick och bäddade ner sig med regntäcket på, medans jag var i hallen för att hämta halsband och koppel.

Och Tim gör som Puzzel :-) Fast Tim har egentligen ingenting emot att vara ute i regn. När vi väl är ute är han den som gärna plaskar runt i pölarna och studerar det forsande vattnet som kommer farandes ur stuprännorna.

Ha en fortsatt fin dag!
Det är skönt med regn.




Inga kommentarer: