måndag 15 april 2013

Länkkärlek

Rullar bollen vidare och listar mina 5 för dagen.

Hjärnfysik, en blogg om hjärnan och löpning.

Team Propiraya, motivation, inspiration, agility, hund, hund, inlärning och jo, passion - it´s all about passion.

Jävligt gott, en blogg om god vegetarisk mat. Recept, tips och tankar.

Doris valpblogg, får en hel del besök för närvarande då jag blivit involverad i de underbara valparna. Imorgon får jag träffa dem igen. Då är det också dags för en av dem att flytta till sin nya ägare.

Och så vill jag ha med: Livet med Toby, bloggen ger mig inspiration rakt av genom av att veta att den finns där. Det formas fram en positiv bild där både Fanny och Jag springer i mål nöjda under Tjejmilen 2013. Trevliga hundträningsstunder och promenader med våra hundar brukar vi ha.

Yippie, till slut kom jag ju faktiskt på fem bloggar jag följer och gillar. Jag följer inte speciellt många men de här är bloggar jag återkommer till...

Idag skulle jag vara ledig, men inser när jag skrivit ned allt på min lista som jag vill och behöver göra att det inte blir så mycket tid över till en ledig dag. Himlars tur att jag har en "ledig dag" alltså. Hur skulle jag annars hinna med allt :-)

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: