fredag 7 september 2012

Jaaa, moster Maria :-) och Diplom + liiite film

Jaaa, kolla! Jag har blivit moster :-)

Idag kl. 12.12 föddes en liten tjej på 2995gram, 49cm lång.

Oh, vad jag längtar efter att få hälsa på! "Tyvärr" är det besöksförbud på sjukhuset (pga. infektionsrisk) men om några dagar så...

Stort grattis Anna och Jonas!!
Ps. ser fram emot att gå till butiken och köpa en babypresent ds.






Idag damp också mitt diplom ned i brevlådan som visar att jag numer är godkänd Rallylydnadsinstruktör :-) Tack Lotta!

Och så tänkte jag ju lägga upp lite film från dagens träning. Blev många blogginlägg idag på en och samma gång...

Här kommer en kort ihopklippt film från delar av dagens träning med Puzzel och Tim. Nu kommer det vara fokus på tävlingslydnad ett tag framöver vad gäller Tim då vi ska på tävlingslydnadskurs i slutet av månaden för Ditte, det ser jag mycket fram emot!



Trevlig helg!

Inga kommentarer: