måndag 30 april 2012

Plötsligt händer det...

Våren är här!
Kungsträdgården igår när jag gick förbi.













Började igår med olika stegförflyttningar i fotgående med Tim. Målet är att Tim ska få en förståelse för att det är mitt vänstra ben han ska gå intill oavsett om jag går fram, bak, svänger eller går åt sidan... För att vara första passet jag testar gå bakåt och sidosteg tillsammans, tycker jag han löste uppgiften väldigt bra. Ser fram emot att fortsätta träningen ihop.

Var igår förmiddag lite "bekymrad" över hur jag ska fortsätta träningen då jag nu får titta ned på Tim när jag tränar själv vilket inte är optimalt. Men så plötsligt kom jag ihåg en övergiven spegel uppe på vinden som står där den inte får stå. Blir en vända dit upp idag, hoppas den är tillräckligt stor att träna framför :-)

Puzzel låg och njöt i solen under tiden. Idag blir det äntligen en joggingtur tillsammans.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: