torsdag 6 december 2012

Hopp, hopp, tunnel + "platten"

Idag var jag iväg och tränade med Tim igen ute vid Arninge i Täby. Det gick helt ok. och var roligt!

På slutet la jag till platt tunnel då jag vill vänja Tim vid alla de hinder som kan ingå i hoppklass I. Jag fick hjälp av Fanny, som jag tränar tillsammans med att hålla upp släpet helt till att börja med. På slutet var det mera nedsänkt men inte helt.

Känns som Tim verkar trygg med hindret vilket är skönt. Jag behöver välja vad jag vill ha för ord till den platta tunneln. Eller om jag vill ha samma som för vanlig tunnel. Känns inte döviktigt till att börja med men ändå bra att bestämma mig.

Slalom har vi som sagt börjat om med IGEN sedan ett par dagar tillbaka. Så här långt känns det fortfarande bra och jag hoppas, hoppas det här sättet ska passa både mig och Tim.

Inga kommentarer: