torsdag 1 november 2012

Dubbelt upp?

Alldeles för rena löparskor.
Jag satte upp ett mål för 2012 att genomföra 30 joggingpass under året. Då verkade det mycket relativt tidigare år. Nu är jag uppe i 48 joggingturer, vilket är mer än någonsin tidigare (även om jag för tillfället inte tycker det låter mkt).

Om jag skulle ta och dubbla till totalt 60 gånger innan 2013 kanske?!

Härliga höst.
Det är precis 60 dagar kvar att fixa det på. Håller jag mig frisk och har motivationen och viljan så är 12 gånger absolut möjligt.

Jepp självklart så dubblar jag och satsar på 60 joggingturer som mål!

Idag har jag testat "framför" med Tim utomhus, det gick suveränt första gången även utan target.

Något bättre ;-)
Sedan blev jag för ivrig och försvårade för snabbt. Så blir det ibland. Det blir ett till pass ikväll med en mer lagom försvåring.

2 kommentarer:

Fanny sa...

Bra jobbat & lycka till med resten av året! :-)

SaraH sa...

Fin blogg och söta hundar! :)
Jag har också en whippet!

Http://hundtokig.devote.se