tisdag 24 januari 2012

Grönt kort

Ett av mina mål under Januari var att ta grönt kort. Och nu är det fixat... Alltid kul att få mer kunskap inom hund :-) För att få till det hela så gick jag även med i Hudiksvalls brukshundklubb. Jag har kusiner i glada Hudik så dem fick de bli.

Läs mer om grönt kort på Svenska Draghundsportförbundet. Längtar till att få komma ut och jogga igen med Puzzel. För att det ska bli aktuellt så vill vi ha det halkfritt och minimum +3grader varmt ute.

Suss gott alla fina och tack alla för feedback på fb. Såå underbar dag idag!

4 kommentarer:

Fanny sa...

Vad roligt att du tagit det! Planerar du att tävla då? Jag funderar också på att ta kortet och ev starta barmarks-SM eller nåt sånt...

Maria sa...

Ingen bil här och tävlingarna är mest norröver, så räknar inte med att tävla. Tar du grönt kort och jag kan åka med dig till ngn. tävling vore det skoj! Du kan låna min CD som man behöver till att ta gröna kortet om du vill...

eva marie sa...

Vad duktig du är - bra jobbat!! Grattis =)

Fanny sa...

Det vore ju jätteroligt om vi kunde få till det! Jag lånar gärna CD:n! :)