torsdag 28 mars 2013

Trevlig påsk!

<3 Tim och <3 Puzzel  + sol :-)
Här blir det "lugna" dagar i påsk med väntan. Väntan på om min pappa kommer dö i helgerna eller om han likt katter har nio liv och piggnar på sig lite igen, ett litet tag till. Pappa är vid det här laget 84år och äter ingenting sedan snart en vecka tillbaka. Han har varit sjuk länge i alzheimers och på sitt sätt kan jag önska honom ett avslut snart så han slipper lida mer.

Det enda som går att göra nu är att finnas, avvakta, ha kontakt med läkarna, personalen och släkt... se till att han får tillräckligt med smärtstillande medicin och fluffa till kuddarna i sängen.

Nu har jag varit på en skön långpromenad i solen. Kommer vara ledig, tänka på annat, redigera film och planera/förbereda vidare inför kommande kurser och göra sånt jag tycker är kul resten av dagen. Kanske gå och handla, fixa påskägg.

Ps. i morse la jag ut en nyinsatt kurs på hemsidan: "Rallylydnad träningsgrupp", läs mer om den på min hemsida. Fyra platser kvar nu. Först till kvarn... Ser mycket fram emot att hålla den med början i april! Ds.

Trevlig påsk önskar jag er alla!
Och tack alla som tänker på oss...

Inga kommentarer: