fredag 17 augusti 2012

Hösten är här + bilder från sommaren

Tim.
Ja, nu är hösten på gång... Jag gillar hösten!

Imorgon kör också kurs-verksamheten igång vilket känns kul, och lite småpirrigt sådär som det ska vara.

Under sommaren har vi promenerat, joggat (yes, jag har klarat milen ;-)), myst och vilat och prövat på att tävla en del rally. Vi har också kört en del agility på tomten och ätit bär på våra turer i bokskogarna.

Tim på tomten.
Bästa med hela sommaren är att vi alla fått vara friska! (förutom en liten förkylning, men den räknas inte).

Och om någon undrar så jo, jag har gjort en liten rensning här i bloggen bland mina inlägg för att skapa mig mer utrymme inför höstens bilder och inlägg. // Trevlig helg!

Mina älskade hundar <3
Tim.

Jag klipper gräs.

Puzzel.

Span på ekorrar och hackspett.

1 kommentar:

Fanny sa...

Fina bilder! Härligt med sommar på landet! :-)